GetaPro

Ja es varēju, tad varēs arī citi

  • Blogs
  • 29-03-2021

Mēs lepojamies ar stāstu par Ēriku, kurš no pašnodarbinātas personas GetaPro pakalpojumu portālā ir kļuvis par darba devēju un ir atvēris savu biznesu transporta pakalpojumu jomā.

 

-        Sveicināts! Pastāstiet par sevi, ar ko nodarbojieties un kad uzsākāt darboties GetaPro portālā?

Sveika! Mani sauc Ēriks.

Man bija interesanti pamēģināt sevi transporta pakalpojumu nozarē. Četrus gadus atpakaļ es sāku ar mazumiņu – strādāju kā privātpersona un bija tikai viena mašīna. Gribēju paskatīties, vai man sanāks. Ātri sapratu, ka tas ir mans un šeit var nopelnīt. 

Pēc diviem gadiem es atvēru savu uzņēmumu “Transports 25.7”, kurš sniedz pārvadājumu pakalpojumus. Tagad mēs esam četri cilvēki un kad ir nepieciešams, tad piesaistu papildspēkus, lai tiktu realizēti lielie projekti. 

 

-        Kāda veida pārvadājumos jūs specializējaties? 

Mūsu joma  – lielgabarīta  pārvadājumi.

Piemēram, mēbeļu un sadzīves tehnikas piegāde un izkraušana, pārbraukšanas pakalpojumi, lielgabarīta atkritumu utilizācija, lielgabarīta preču piegāde no veikaliem, solāriju transportēšana un uzstādīšana.

Agrāk, kad notika dažādi masu pasākumi, mēs nodarbojāmies ar kravu piegādi arī tiem.

 

-        Covid-19 situācija ir skārusi visus. Kā tas ir ietekmējis jūsu biznesu? 

Transporta nozare tāpat nav tā stabilākā – dažreiz tā ir blīva, dažreiz tukša, pieprasījums visu laiku mainās. Tādēļ visu novelt tikai uz covidu būtu nepareizi. Bet tas, protams, arī ir ietekmējis. 

No ienākumu viedokļa ir kļuvis pat labāk. Covids ir veicinājis vairāk piegāžu, mazāk sastrēgumu, ir mazāk jātērē laiks, lai paņemtu preces no veikaliem. 

Mēs pat pamēģinājām sevi kurjeru lomā – piegādājām mazos pasūtījumus no interneta veikaliem, alkoholu. Bet sapratām, ka tā nav mūsu joma. 

Tiesa, pēc Jaunā gada ir jūtams pieaugošs klusums. Jau tā nevar paredzēt uz priekšu, vai būs pasūtījumi, un šeit vēl jo vairāk. 

 

-        Cik aktīvi jūs lietojat GetaPro portālu?

Pirmo pusotru gadu GetaPro portāla pakalpojumus es izmantoju ļoti aktīvi. Konkurēju ar cenu. Starp citu, ir ļoti ērti, ka tagad ir pieejama aplikācija. Mūsu nozarē ir ļoti svarīgi reaģēt ātri, jo ofisā pie kompjūtera ne vienmēr esi. 

Tagad ir izveidojies patstāvīgo klientu loks, kā arī, daudz pasūtījumus saņemam caur pazīstamajiem un caur “sarafāna radio”. 

Bet mēs joprojām ņemam pasūtījumus arī caur portālu GetaPro. Piemēra ja pa dienu izpildām 5-7 pasūtījumus, tad 1-2 pasūtījumi būs no GetaPro portāla. 

Portāls palīdz aizpildīt dienu ar darbiem, tādēļ vienmēr esam priecīgi šādai iespējai! Ja redzam, ka diena netiek aizpildīta, tad aktīvi meklējam pasūtījumus GetaPro portālā. 

 

-        Vai viegli ir atrast klientu GetaPro portālā?

Jā, klientu nav grūti atrast. Grūti ir saprast, ko īsti klients grib. 

 

-        Kādi sarežģījumi ir bijuši, padalieties?

Sarežģījumi ir tajā, kā cilvēki apraksta uzdevumu. Viens vai trīs dīvāni ir jāiznes – tā ir liela starpība. Bet klients diemžēl, ne vienmēr korekti apraksta uzdevumu. Dēļ šādām neprecizitātēm mainās cena un patērētais laiks. 

Bet tās ir darba nianses, es pret to attiecos mierīgi. Vienmēr cenšos plānot laiku ar rezervi, labi ka ar pieredzi izveidojas šāda prasme. Ar klientu uzdevumu risinām uz vietas un veicam izmaiņas, tā kā drīzāk tie nav sarežģījumi, bet gan darba nianses. 

 

-        Dalieties noslēpumā, kā Jums tik ilgā laikā nav izdevies saņemt nevienu negatīvu atsauksmi? Vai tiešām nav bijusi neviena kavēšana?

Nav nekādu noslēpumu. Vienmēr laicīgi brīdinām, ja kaut kas noiet griezi. Protams, ir bijušas kavēšanās, bet ja pieklājīgi aprunājas ar klientu un mierīgi paskaidro situāciju, tad neviens nevēlas strīdēties. Jā, ir nācies piekāpties un kādam dot atlaidi, bet ja skatīties nākotnē, tad no tā tu tikai vinnē.   

Pats braukāju, kontrolēju darbu. Turklāt pa šo laiku ir iekrājusies statistika par pasūtījumiem un mēs zinām, kā labāk plānot laiku. Ja redzam, ka pasūtījumus ir ierobežots laika ziņā, tad labāk tādu neuzņemsimies.  

 

-        Vai cilvēki labprātīgi atstāj atsauksmes?

Pusē gadījumu, mēs atgādinām par atsauksmēm. Bet ja gadījumā aizmirsām atgādināt, tad kā likums, atsauksme tāpat tiek atstāta. Nekādu problēmu.

 

-        Kā Jūs vērtējat komisijas maksu par pasūtījumiem? Vai viss ir saprotams?

Normāli, nekādu jautājumu. Portālā viss ir ļoti skaidri aprakstīts. Veltīju tam laiku, izlasīju, sapratu.

 

-        Pastāstiet par neaizmirstamākajiem un interesantākajiem pasūtījumiem.

Interesantākais pasūtījums bija solārija transportēšana no Rīgas uz Helsinkiem. Mēs braucām kopā ar solārija uzstādīšanas meistaru. Komandējums ilga 3 dienas. Mans uzdevums bija tikai transportēšana. Tādēļ, kamēr meistars uzstādīja solāriju, man bija laiks ekskursijai pa pilsētu. Jā, un pats laiks pavadītais ceļā bija iespaidīgs – pirmo reizi peldēju ar prāmi. 

Mums patīk ņemt pasūtījumus dažādiem pasākumiem – koncertiem, festivāliem. Esam apkalpojuši pilsētas svētkus, daudzus pasākumus Lucavsalā. Ir palicis atmiņā krāsu festivāls un Skyforger koncerts. Ir jāsaprot, ka šis ir atbildīgs darbs. Šādos pasākumos ir precīzi norādīti laika koridori, stāvvietas utt.. Tā ir liela atbildība! Man tā ir laba zīme, jo kaut kādā brīdī tie kļuva par patstāvīgiem pasūtījumiem. Tātad mēs tikām ar tiem galā! 

 

-        Vai Jūs ieteiktu GetaPro saviem draugiem?

Es jau esmu ieteicis! Un ne tikai draugiem, esmu ieteicis jau 3 firmām. Tas ir ļoti ērts veids, kā atrast savus klientus! 

 

-        Ko ieteiksiet jaunpienācējiem GetaPro portālā?

Ir jāsamierinās ar to, ka sākumā būs jāiegulda laiks un vēlēšanās strādāt.

Atpakaļ