GetaPro

Interjers laimei

  • Blogs
  • 11-10-2021

-        Kā jūs nokļuvāt šajā profesijā? Nejaušs gadījums?

Skaista arhitektūra un interjeri tas ir tas, kas vienmēr ir piesaistījis manu uzmanību. 

Ilgu laiku es strādāju par frizieri, bet vēlāk sapratu, ka esmu pāraugusi šo profesiju un vēlos attīstīties tālāk. Sāku mācīties par dizaineri.  

Pēc mācību pabeigšanas es vadīju paziņām projektus, sāka parādīties jauni klienti, bet ģimenes apstākļu dēļ nācās ielikt pauzi. Pēc pāris gadiem sapratu, ka vēlos atgriezties profesijā, savā mīļākajā nodarbē. Tikai tad sākās karantīna. Kā jau jūs saprotat, atrast projektus palika grūti.   

Tieši tad es arī uzzināju par GetaPro portālu, kurš ļoti man palīdzēja pasūtījumu meklēšanā. Var teikt, ka tas kļuva par jauno sākumpunktu manā attīstībā. 

 

-        Kas tieši iepatikās GetaPro portālā?

Lielākais pluss man ir tas, ka nav pašai jānodarbojas ar reklāmu. Šeit es pati izvēlos pasūtījumus un klientus, nevis viņi mani.  Man tas ir ļoti svarīgi. Piemēram, varu izvēlēties objekta atrašanās vietu to, kurš man ir ērts. Kā arī varu pati kontrolēt darba apjomus. Pats svarīgākais – es vienmēr zinu, kur atrast jaunu pasūtījumu. Pašnodarbinātā darbā tas ir ļoti svarīgi!

 

-        Vai bija grūti sākt meklēt klientus GetaPro portālā?

Tad, kad es reģistrējos portālā, man jau bija izpildīti pasūtījumi. Es varēju klientiem piedāvāt jau gatavu savu portfolio.  

Man patīk, ka portālā ļauj izveidot profilu tā, lai klientam būtu redzams, ka darbi un cilvēks ir reāli. Ļoti palīdz atsauksmes – klientiem jau no paša sākuma ir vairāk uzticības tev. Tas ļoti atvieglo pārrunu procesu. 

 

-        Kā notika klientu meklēšana agrāk? 

Pārsvarā visi bija caur paziņām vai ss.lv. Bieži saskāros ar nesaprotamiem pieprasījumiem, zvanīja cilvēki ar dīvainiem pasūtījumiem. Tas bija grūti. Šajā ziņā GetaPro portālā ir vienkāršāk – izvēle ir aiz manis. 

 

-        Vai ir bijuši neparasti pasūtījumi?

Pārsvarā pasūtījumi ir standarta. Lai gan nē,  bija viens gadījums – man prasīja izveidot guļvietu uz krāsns, kā krievu tautas pasakās. 

 

-        Ko visbiežāk vēlas klienti? 

Skaisti un lēti — tā ir pati biežākā prasība. Gadu laikā tieši šajā prasībā esmu guvusi lielākos panākumus. Mana galvenā īpašība ir izveidot skaisti un budžeta ietvaros.

Neuzskatu, ka skaists dizains ir pēc iespējas lielāki ieguldījumi.

Mani klienti ļoti ieekonomē ar mani. Varu atrast mēbeles, interjera priekšmetus lētāk, nekā citās vietās. Pat ja ņem vērā to, ka klients maksā man, sanāk lētāk. 

Ne vienu vien reizi man ir izdevies lauzt stereotipu par to, ka interjers ar dizaineri būs dārgi.

 

-        Bet ja vajag izgatavot mēbeles pēc pasūtījuma? Vai jums ir pieejami savi speciālisti?

Jā, man ir savs mēbeļu meistars, elektriķis. Tie ir pārbaudīti cilvēki, kuriem var uzticēties, un ar viņiem pārsteigumu nebūs. Es arī meklēju visdažādākās iespējas internetā. 

 

-        Faktiski jūs ekonomējat ne tikai pasūtītāja naudu, bet arī laiku?

Jā, protams. It īpaši tas ir pamanāmi, kad klients ņem pilnu pakalpojumu un es veicu pasūtījumu līdz atslēgai. Tajā ir iekļauta gan piegāde, gan mēbeļu montāža, kā arī pilnīga telpas organizēšana, ieskaitot tekstilizstrādājumus.

Es nerunāju par nepieciešamo lietu meklēšanu – tā ir laikietilpīgākā darba daļa. 

Bet ir arī tādi, kam ir vajadzīgs tikai 3D plāns, šādu pakalpojumu es arī sniedzu..

 

-        Vai ir gadījies, ka klients darba procesā pārdomā? Vai bildē viņam viss ir iepaticies, bet rezultātā – nē. Kā tad? 

Klienti mēdz būt dažādi, bet katram var atrast pieeju un vienoties. Grūtāk ir tad, kad cilvēks pats nezina, ko grib, un arī šajā gadījumā es cenšos atrast pieeju. 90% gadījumu tas, ko es piedāvāju, paliek un tikai neliela daļa tiek koriģēta. 

 

-        Un kā ir ar tiem klientiem, kuri vēlas «vienkārši iztaisiet skaisti»? 

Vispirms mēs vienojamies, kā strādāsim kopā. Es dodu mājasdarbus – izvēlēties no manis piedāvātajiem variantiem to, kas patīk visvairāk. Un tad jau no tā mēs vadāmies un piemeklējam pārējo. Pateicoties šādai pieejai man vieglāk ir noteikt klienta vēlmes un maksimāli realizēt tās. 

Bet bieži viss ir atkarīgs no budžeta. Un tad mans uzdevums ir interjerā apvienot “es gribu” ar “es varu“. 

 

-        Kā pandēmija ir ietekmējusi jūsu darbu?

Ļoti daudziem materiāliem cenas ir krasi pieaugušas. Šādos apstākļos ir ļoti grūti veidot interjerus ar mērenām izmaksām, nākas daudz tērēt laika meklējot alternatīvas. 

 

-        Vai ar pandēmijas ienākšanu ir kļuvis mazāk klientu?

Nē, es pat teiktu, ka klientu ir palicis vairāk. Visiem ir sācis pietrūkt vietas, dzīvojot visu ziemu līdzās viens otram un tagad visi vēlas plašumu un komfortu. 

 

-        Pie jums biežāk vēršas māju vai dzīvokļu īpašnieki? 

Es teiktu 50/50. Man ir vienādi interesanti veidot komfortu gan mazā, gan arī lielā telpā. Var izmantot dažādas pieejas, tas ir ļoti interesanti. 

 

-        Kā ir tad, kad klients prasa acīmredzami sliktu dizainu? 

Es esmu tāds dizainers, kurš piekrīt klientam, ja viņam šādā interjerā būs labi. Svarīgi, lai atnākot mājās klients izjustu prieku par to, ka tā ir viņa telpa. 

Gadās arī pārspīlējumi, tad es piedāvāju, piemēram, pieklusināt krāsu risinājumus vai arī piedāvāju līdzīgu alternatīvu, kas ir vairāk piemērotāka. Ne vienu vien reizi ir nācies iekļaut to , kas neiekļaujas un tad pārējos elementus nākas pielāgot.

Ne par vienu dizainu man nav kauns. Pat ja kāds pateiks, ka tas nav skaisti – man vienalga, svarīgi – ko saka pats klients. Ja šis interjers dara viņu laimīgu – tas man būs vissvarīgākais novērtējums!

 

-        Vai daudz pasūtījums jūs atrodat GetaPro portālā?

Man darbs ir atkarīgs no pasūtījuma apjoma. Šobrīd, piemēram, es strādāju pie liela projekta pabeigšanas. Kamēr tas netiks pabeigts, tikmēr citus projektus neņemu, fiziski nav iespējams. 

GetaPro portālā pasūtījums ņemu retāk, jo nāk arī pazīstamie, bet klientu man ir tik daudz, cik es vēlētos, lai ir. Man GetaPro ir lielisks piegādātājs – vajadzīgajā laikā un tajā apjomā, kurā es pati izvēlēšos. 

 

-        Vai atgādiniet klientiem par atsauksmēm?

Cilvēki labprāt paši raksta atsauksmes, ar to problēmu nav.

 

-        Vai esat pati priekš sevis izmantojusi portāla GetaPro pakalpojumus?

Jā, es biju meklējusi cilvēku, kurš varētu zīmēt man maketus un atradu meiteni, ar kuru mēdzam sadarboties. Es arī zinu, ka šeit jebkurā laika varu atrast santehniķi vai arī citu speciālistu gadījumam, ja manējie meistari ir aizņemti. 

Atpakaļ