Loading...

Kā palielināt pasūtījuma saņemšanas iespējas

Pasūtītāji saņem vairākus piedāvājumus no dažādiem izpildītājiem un izvēlas, kam atdot pasūtījumu, pēc 3 kritērijiem: Uzticēšanās speciālistam, Pārliecība par veiksmīgu rezultātu, Piedāvājuma pievilcība.

Uzticēšanās speciālistam

  1. Profilā pievienojiet savu fotogrāfiju. Pasūtītāji par 20% labprātāk uztic savu pasūtījumu, ja redz, ar ko strādās.
  2. Lejupielādējiet fotogrāfijas ar iepriekšējo darbu piemēriem. Saņemot piedāvājumu, pasūtītājs uzreiz varēs atvērt saiti un aplūkot jūsu darbus. Fotogrāfiju neesamība var izraisīt neuzticēšanos.
  3. Uzrakstiet sīkāk par sevi un savu pieredzi, kāda ir jūsu konkurences priekšrocība. Nevīžīgi aizpildīts lauks “Par sevi” (vai ar kļūdām) rada sajūtu, ka arī darbs tiks izpildīts nekvalitatīvi.

Lai izpildītu visus 3 punktus, ieejiet savā GetaPro profila sadaļā Mani dati (šeit ir detalizēts apraksts par profila izveidošanu).

Pārliecība par veiksmīgu rezultātu

  1. Pasūtītāji par 80% labprātāk izvēlas izpildītājus ar atsauksmēm, jo iepriekšējo pasūtītāju rekomendācijas piešķir pārliecību par veiksmīgu rezultātu. Ja jums ir rekomendācijas vai atsauksmes no iepriekšējiem pasūtītājiem, pārvietojiet tās GetaPro! Kā to izdarīt, šeit.
    1. Vienādu piedāvājumu gadījumā izpildītājam ar augstiem visu rādītāju novērtējumiem ir daudz lielākas iespējas saņemt pasūtījumu. Turklāt pasūtītājs ir gatavs izvēlēties dārgāku piedāvājumu, ja izpildītājam ir augsts reitings.
  2. Viens no svarīgākajiem uzticēšanās iemesliem ir drošība – jo daudzos gadījumos pasūtītājs uzaicina izpildītāju pie sevis uz mājām. Pasūtītājiem bail, ka būs jāsastopas ar krāpniekiem, kas var apmānīt - paņemt naudu un pazust (nomainot telefona numurus). Veiciet profila verifikāciju un kļūstiet par "Pārbaudītu izpildītāju", šeit sīkāk.

Piedāvājuma pievilcība

  1. Cena – daudzi pasūtītāji vēlas saprast ja ne precīzas izmaksas, tad vismaz cenu amplitūdu. Ļoti svarīgi ir vismaz aptuveni norādīt cenu robežas un paskaidrot, kāda tieši informācija trūkst, lai norādītu precīzas izmaksas. Piedāvājumam bez adekvātas informācijas par cenu (piemēram, pārāk plašs cenu diapazons) ir maz izredžu piesaistīt pasūtītāja uzmanību.
    1. Ja pasūtītāja piedāvātais budžets ir mazāks par jūsu darba izmaksu novērtējumu, droši norādiet savu cenu piedāvājumā. Pasūtītāji ir gatavi kompromisam, ja Jūs to pamatosiet. Pozitīvas atsauksmes tikai uzlabos iespējas pieņemt jūsu cenu
  2. Piedāvājums – personalizējiet jūsu piedāvājumu, piemēram, aprakstiet darba gaitu. Noformulējiet sadarbības nosacījumus, norādiet termiņus. Šablona teksti (piemēram, “Zvaniet!”) zaudē personalizētākiem piedāvājumiem.
  3. Atbildes ātrums – jo agrāk nekā citi izpildītāji jūs atstāsiet piedāvājumu, jo vairāk iespēju, ka izvēlēsies tieši jūs. Pasūtījums, uz kuru vēl nav saņemts neviens piedāvājums, ir atzīmēts ar zīmi „Raķete” – tas nozīmē, ka Jūs varat būt pirmais, kas atsūtīs savu piedāvājumu pasūtītājam.
Atpakaļ